Naslovnica
Upišite pojam ili ga odaberite među tagovima:
Rimska republika, Mitologija, Barbari, Delta, Klif, Drugi svjetski rat, Polja u kršu, Feudalna davanja, Planeti, Katakombe, Atmosfera (zračni omotač), Helenizam, Računalo, Ekvator, Rimski gradovi, Riječni (fluvijalni) reljef, Škrapa, Salinitet, Sila teža, Knjižnica, Atena, Pismo, Sumračnica, Mjesec, Prosvjetiteljstvo, Mjesno i pojasno (zonsko) vrijeme, Eolski reljef, Ljudska prava, Seoba naroda, Feudalizam, Plašt, Romantizam, Grčka mitologija, Globus, Oceani, Krunidba, Datumska granica, Karolinzi, Metalno doba, Apostoli,
Vrati me korak natragSretna škola - početna stranica
Pačja škola
Brojke od 0 - 10
Zbrajanje brojevima 1 i 2
Zbrajanje do 10
Put do točnog broja
Koliki je umanitelj i razlika
Uzastopno zbrajanje
Igra riječima i brojkama
Piramida brojki
Oduzimanje otpadaka
Božićna tražilica
Rasplesane crte
Zbrajanje likova
Pisanje brojki do 20
Geometrijska tijela
Geometrijska tijela i likovi
Zbrajanka u prirodi
Geometrijski likovi 1
Geometrijski likovi 2
Nizovi 1
Nizovi 2
Zadaci zbrajanja i oduzimanja
Zbrajanje u nizu
Tri pribrojnika
Zbrajanka - ludi tenis
Istobrojni skupovi
Koliko je životinja
Koliko je čega 1
Koliko je čega 2
Zbrajanje do 5
Zbrajanje s dominom
Stupci
Traka
Ribice
Desetice, jedinice
Geometrijski likovi 2
Pačja brojanka
Blagdanska docrtavalica
Suše se geometrijski likovi
Patuljci zamataju geometrijska tijela
Cirkuska brojanka
Stonoga brojanka
Zmajev rep - geometrijski likovi
Telefonski brojevi
Luckaste koke nebom lete
Slikozbrajalica
Lijevo - desno
Prepoznavalica geometrijskih likova
Geometrijska tijela u mom domu
Geometrijska tražilica
Tražilica manje poznatih likova
Pronađi uljeza u svakom retku
Gdje je kvadrat uljez?
Krila gore - krila dolje
Lik u liku
Redak uljez
Nizovi geometrijskih likova
VEĆE, MANJE, PRETHODNIK, SLJEDBENIK
Telefonski brojčanik 2
Dominousporedilica
Brojevi do 100 - 2
Brojevi do 100 - 3
Brojevi do 100 - 1
Zbrajanje do 100
Zbrajanje do 100 - 2
Koliko je likova? Koliko je predmeta?
Koliko je pačića u pačjoj školi?
Koliko je pačića? Koliko čamčića? Koliko balončića?
Pačja tablica
Docrtavalica - Docrtaj pačiće i kolačiće.
Što djeca vole?
Proljetna dopunjaljka
Kome pripada koja kapa?
Djed Mraz kreće na put
Pačići sastavljaju rečenice
Pačić slikar slika geometrijske likove
Spajalica rednih brojki
Gdje je obrnuta slika likova?
Životinjska zbrojančica
Jadranka Žderić
Medijska kultura djece i mladih
Mogućnosti i ograničenja
19,5 × 24,5 cm, 256 stranica;
meki uvez, cijena 120 kn

  • Teorijska razmatranja
  • Upoznavanje s hrvatskom i svjetskom praksom
  • Metodičke radionice (velika škola pripreme školskih tiskovina)
  • Savjetovališta za roditelje i učitelje
  • Ogledni tekstovi novinara, književnika...

Davno je Jan Amos Komensky u svojem djelu Didactica Magna napisao: Da bi se sve lakše pamtilo, čula trebaju raditi što više. Na primjer: sluh valja stalno povezivati s vidom, govor s rukom, ne samo na taj način što ćemo pričati ono što trebaju znati da bi im ušlo kroz uši, već što ćemo i slikati da bi im se stvari mogle kroz oči stisnuti u pamet. Ljude valja učiti, do najveće moguće mjere, da svoje znanje ne crpu iz knjiga, već da proučavaju nebo i zemlju, hrastove i bukve, tj. da proučavaju i ispituju same stvari, a ne tuđa zapažanja o stvarima.

Vrijedi li ta njegova preporuka i danas u informatičkom vremenu kad kola nevjerojatan broj informacija i nudi se niz gotovih rješenja? Omogućuju li društvene okolnosti sporo, postupno učenje koje će odgovarati čovjekovoj prirodi, odnosno pojedinoj njegovoj razvojnoj fazi te koja je pozicija škole u tim brzim društvenim promjenama.

Autorica tako pokušava otkriti na koji način suvremeni mediji (tiskovine, televizija, internet, kompjutorske igre.) utječu na proces učenja te komunikaciju tzv. starim medijima (knjiga, muzej.). Ovo je pokušaj otkrivanja metodičkih načina spajanja komunikacije raznovrsnim medijima poštujući sve pozitivne razvojne aspekte, ali i upozoravajući na potrebu zaštite djece i učenika od raznovrsnih oblika zloporaba.

[Ulomci iz recenzije Dragutina Lučića]
Propitujući vještine i strategije medijskog školovanja, blagotvoran, ali i razoran utjecaj, osobito elektroničkih medija - televizije i interneta - na razvoj djece, autorica postavlja niz suvislih moralnih, odnosno praktičnih pitanja na koja nudi i isto toliko socijalno odgovornih odgovora ponajprije upućenih roditeljima i učiteljima, a onda, dakako, na način primjeren njihovoj dobi, i djeci.

Pred nama je elaboracija koja nije tek puko izolirano teoretiziranje o medijima i sentimentalno zdvajanje nad sudbinom slabih i nejakih, nego smireno promišljanje koje ni u jednom jedinom trenutku ne zaboravlja da se krize, poteškoće, nesporazumi, negacije mogu i imaju razriješiti u socijalno odgovornoj praksi.

"ZPR"
Sretna knjiga - Internet trgovina