Naslovnica
Upišite pojam ili ga odaberite među tagovima:
Unitarijanizam, Vjetar, Senior, vazal, Dualizam, Muzej, Škrapa, Legenda, Egejske civilizacije, Koncentracijski logor, Pad zapadnog rimskog carstva, Glagoljaštvo, Špilja, Tlak zraka, Totalitarizam, Krški reljef, Karolinzi, Polovi, Religija, Mjesno i pojasno (zonsko) vrijeme, Legija, Mezopotamija, Salinitet, Republika, Drugi svjetski rat, Povijesni izvori, Konzul, Romanizacija, Računalo, Plemić, Polja u kršu, Bura, Seoba naroda, Pučki tribuni, Holokaust, Piramide, Helenizam, Sparta, Socijalizam, Plašt, Komunizam,
Vrati me korak natragSretna škola - početna stranica
Skrivanje znanja
Zbog toga što znanost djeluje na povećavanje slobodne volje, onima koji su na vlasti je zadnja stvar što bi željeli je širenje znanja. Time bi oni izgubili svoju moć koju imaju. Zato je liberalna tehnologija kontrolirana ili zabranjena. Tehnologije koje uključuju besplatnu energiju, antigravitaciju, psihotroniju, putovanje vremenom, kreiranje realiteta, lječenje raka, teleportacija,... itd.- sve koje postoje na nivou tajne vlade ali ne na nivou javnosti. Što je veća razlika u tehnologiji kojom se koristi vladar i one kojom se koristi rob, to je veća moć vladara.

Istraživači nekonvencionalnih znanosti koji su se susreli sa prikrivanjem njihovih otkrića su: Nikola Tesla, Thomas Townsend Brown, John Searl, Stefan Marinov, Eugene Mallove, Wilheim Reich, Royal Rife i Joseph Newman. Tu su i još mnogi koji su bili eliminirani ili ušutkani prije nego su objavili svoje radove u javnosti.

Znanost i matematika u našim javnim edukacijskim institucijama su ušutkana i ograničena i ne smiju se istraživati u osjetljivim područjima. To je učinjeno pomoću trikova u logici koja je prisutna iznad svih intelektualnih nepravilnosti, tj. nemogućnost da razluči apsolutne od relativnih vrijednosti. Stanoviti koncepti i varijable su odbačene na početku kao nebitni ili suvišni, a u stvari su "vrata" za tajne znanosti. Te teme su uvijek odijeljene i prevaziđene na apstraktne načine da bi se zaštitilo njihovo razumijevanje od strane studenata na spoznajni način, pogotovo na geometrijskoj i intuitivnoj osnovi. Ovo zadnje spomenuto je neophodno da bi se dozvolilo istinsko progresivno i kreativno korištenje tog znanja, a umjesto toga je forsirano brdo formula i definicija na suhoparan način, tako da se dešava filtriranje umjesto evolucija znanja.
Magali Claussner-Petit
"Seksualnost tinejdžera"
Ida Mati
"Glas za zemlje spas"
Sretna knjiga - Internet trgovina