Biblioterapija
Mnogi kažu da je knjiga najbolji prijatelj. Doista, u njima se krije mnoštvo mudrosti, uvijek nas strpljivo čeka.

Biblioterapija nam pomaže u:
 
Prepoznavanju osjećaja
 
Razumijevanju da i ostala djeca imaju probleme slične njihovima;
svi imaju i snagu i slabost u procesu rješavanja

Suočavanje s različitim problemima je prvi korak njihovom rješavanju

Poticanju diskusije

Poticanju razmišljanja i osjećaja samopomoći

Otkrivanju različitih vještina, rješavanja određenih situacija

Razvijanju doživljajnoga svijeta, mašte… 

Koji ti je dio priče najzanimljiviji? Najnapetiji? Najdraži? Naj…?

Napišite jednu riječ koja ti padne napamet nakon što pročitaš priču.

Na prazna mjesta nacrtaj ilustraciju pojedinoga dijela priče.

Pročitajte priču po ulogama.

Prepričajte priču.
 
Napišite novi naslov za priču.

Što bi bilo da si ti glavni lik u priči?

KAKO BITI DOBAR GRAĐANIN/GRAĐANIN?

Svi živimo u zajednici. Kako se ophoditi prema susjedima, svome mjestu, domovini…? Ondje gdje živimo trebamo učiniti sve da i nama i svima ostalima život bude što bolji. Kako to činiti?

Pokušat ćemo definirati što sve dobar građanin čini.
  • Ja se gostoljubivo ponašam prema djeci iz drugih zemalja.
  • Pomažem u čišćenju parka oko škole.
  • Moja mama i ja dijelimo letke o humanitarnim akcijama.
  • Prikupljam igračke za djecu kojoj su potrebne.
  • Kažem ne kad netko želi da kradem od druge djece.
  • Poštujem prometna pravila vozeći se biciklom.
Nastavite sami:
_____________________________________________________________
 ____________________________________________________________
 
Napravite svoja razredna pravila kojih se pridržavate. Također, dogovorite posljedice ako ih se nećete pridržavati.

Raspravite što bi se dogodilo kad se ne bi poštivala pravila ponašanja protiv krađe, prometna pravila.

Razgovarajte s braniteljem koji je sudjelovao u obrani domovine u domovinskom ratu.

Naučite kome se od državnih I javnih službi možete uvijek obratiti za pomoć (vatrogasci, policajci, hrabri telefon).

Napiši pjesmu, poruku, želju svojoj domovini.

Pozovite u razred osobu koja je učinila nešto dobro za svoje mjesto, grad, domovinu.

Pronađite u novinama članak o nekoj aktivnosti koja je pomogla mjestu u kojemu živiš.

Pročitajte 52. članak Ustava Republike Hrvatske.

More, morska obala i otoci, vode, zračni prostor, rudno blago i druga prirodna bogatstva, ali i zemljište, šume, biljni i životinjski svijet, drugi dijelovi prirode, nekretnine i stvari od osobitog kulturnoga, povijesnoga, gospodarskog i ekološkog značenja, za koje je zakonom određeno da su od interesa za Republiku Hrvatsku, imaju njezinu osobitu zaštitu.

Što mislite o sadržaju teksta ovoga članka?

Naučite neku vama lijepu pjesmu koja izražava ljubav prema domovini.

Nastojte svake godine posjetiti barem jedan kulturno-povijesni spomenik, nacionalni park u Hrvatskoj.
Medioteka - Udruga za promicanje medijske kulture djece i mladih // www.medioteka.hr // info@medioteka.hr