|
|
|
|
|
Upišite pojam ili ga odaberite među tagovima: |
|
|
|
Komunizam, Arapska kultura, Socijalizam, Oblik zemlje, Planeti, Plima i oseka, Provincija, Unitarijanizam, Jame, Geografska karta, Knjižnica, Predromanika, Legenda, Riječni (fluvijalni) reljef, Kmet, Feudalna davanja, Sila teža, Civilizacija, Prosvjetiteljstvo, Stanica, Kameno doba, Ekvator, Bura, Perzija, Mjerilo, Bizant, Pad zapadnog rimskog carstva, Polja u kršu, Rimski gradovi, Katakombe, Helenizam, Župan, županije, Hramovi, Datumska granica, Faraon, Padaline, Križarski ratovi, Mezopotamija, Ljudska prava, Krapinski pračovjek,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Igra s vrećicom za opipavanje |
|
Cilj: Djeca će moći opipati i prepoznati predmete korištenjem osjeta dodira.
Priprema: Treba vam plastična vrećica za svaku skupinu i mali predmeti poput školjaka, šibica, čepova za boce, oraha itd. Metnite ih u vrećice tako da se predmeti ne vide.
Oblik rada: Skupine po četiri učenika
Aktivnost:
- Ovo nije igra pogađanja: morate (a) opisati osjet pod prstima, npr. „mekano je”, „okruglo je”, (b) zatim trebaju reći što misle o kojem se predmetu radi, npr. „to je čep boce”.
- Stavite ruku u vrećicu za opipavanje i opipajte neki predmet. Opišite ga razredu. Što misle o kojem se predmetu radi? Izvucite ruku.
- Neka se djeca izmjenjuju u stavljanju ruke u vrećicu, opišu osjet pod prstima jednog od predmeta, zatim kažu što misle koji je to predmet, potom predmet izvade i pokažu ga drugoj djeci.
- Kada svi predmeti budu izvađeni, metnite ih opet unutra i ponovite igru.
Dodatna aktivnost: Skupine po četiri učenika. Uzmite parove manjih predmeta, npr. dvije olovke, dvije pikule itd. Po jedan član para metnite u vrećicu za opipavanje, a drugu na pod. Vrećicu dajte jednom djetetu, zamolite to dijete da ne gledajući predmete na podu, opišu neki predmet iz vrećice, a drugo dijete treba podignuti taj predmet iz hrpe na podu. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|