|
|
|
|
|
Upišite pojam ili ga odaberite među tagovima: |
|
|
|
Socijalizam, Helenizam, Klasicizam, Egejske civilizacije, Tlak zraka, Glagoljaštvo, Morske struje, Geografska karta, Diktator, Piramide, Sumračnica, Kompas, Romanika, Ljudska prava, Krški reljef, Grčka mitologija, Mjesno i pojasno (zonsko) vrijeme, Bura, Oblik zemlje, Crta (lenta) vremena, Imperijalizam, Provincija, Heleni (Grci), Moneri, Povijest, Faraon, Ustav, Zvijezde, Ledenjački reljef, Grčki gradovi, Barbari, Civilizacija, Kora, Računalo, Ekvator, Koncentracijski logor, Polja u kršu, Senior, vazal, Rimski gradovi, Ban,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Evo nas! Upoznajmo se. |
|
Djecu sam uvijek dočekivala na vratima. Uz dobar početak nove školske godine ide i srdačna dobrodošlica. Kada bi djeca odabrala svoje stolove i sjela na svoja mjesta rekla bih im da ću prilikom upoznavanja prozvati njihova imena i postaviti im neko pitanje. Nakon što bi odgovorili na moje pitanje, mogli su meni postaviti neko pitanje. Mogli su me pitati bilo što – o meni, novom razredu, gradivu kojeg ćemo obrađivati itd. Ta je tehnika vrlo učinkovita pri međusobnom upoznavanju, a stvara i opušenu atmosferu u razredu. Neka od pitanja koja sam im postavljala bila su:
- Kojih se igara voliš igrati, koje igre/sportove?
- Imaš li braće ili sestara? Kućnih ljubimaca?
- Koja ti je najdraža knjiga ako je imaš, ili pisac, ili školski predmet?
- Što najviše voliš jesti? Najdraži laki obrok?
- Jesi li ikada bio/bila u nekoj drugom kraju domovine? Drugoj zemlji?
- Imaš li kakav hobi, npr. skupljanje nekih sitnica, itd.?
- U što si se prerušio/la u vrijeme maskembala prošle godine?
Ako mislite da bi to moglo potrajati, u pravu ste, ali će vam i omogućiti da svoje učenike bolje upoznate, što će se tijekom godine pokazati korisnim. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|