Razgovor s povijesnim ličnostima
 
AUTORICA: Judy Ross, Scott L. Libby School, Litchfield Park, Arizona
 
RAZREDNI STUPANJ: Prikladno za razrede od 5. do 8-og.
  
PREGLED: Učenici će dobiti znanje o povijesnim ličnostima služeći se tehnikama razgovora.
 
SVRHA: Učenici će razviti istraživačke tehnike, vještine pismenog izražavanja, slušanja i govorenja.
 
CILJEVI: 
Učenici će:
  1. Istražiti neku povijesnu ličnost.
  2. Praviti bilješke.
  3. Osmisliti umjesna pitanja kako bi dobili neka saznanja o toj povijesnoj osobi.
  4. Surađivati u manjim skupinama.
  5. Obaviti razgovor s učenikom u ulozi povijesne ličnosti, a razred će glumiti publiku.
  6. Ocijeniti – kolege i sebe.
  7. Pokazati dobru sposobnost slušanja i govorenja.
POTREBNA SREDSTVA/MATERIJALI:  povijesne knjige, slike osobe, tobožnji mikrofon, kostimi, računalni program (Kronologija)
 
 
AKTIVNOSTI:
  1. S nekim kolegom istražiti jednu povijesnu ličnost.
  2. Praviti bilješke iz povijesnih knjiga.
  3. Osmisliti i pribilježiti pitanja te predložene odgovore unutar skupine.
  4. Vježbati vođenje razgovora/intervjua.
  5. Obaviti intervju uz čitav razred u ulozi publike.
  6. Ispuniti obrazac s ocjenom sebe/kolege.
  7. Napredna skupina – načiniti kronologiju događaja u životu zadane ličnosti pomoću računala.
SAŽETAK:
  1. Predstavljanje nekoliko intervjua na Domoljubnoj skupštini u veljači.
  2. Tiskanje i prikaz kronologije događaja.
Medioteka - Udruga za promicanje medijske kulture djece i mladih // www.medioteka.hr // info@medioteka.hr