AUTORICA: Judy Ross, Scott L. Libby School, Litchfield Park, Arizona
RAZREDNI STUPANJ: Prikladno za razrede od 5. do 8-og.
PREGLED: Učenici će dobiti znanje o povijesnim ličnostima služeći se tehnikama razgovora.
SVRHA: Učenici će razviti istraživačke tehnike, vještine pismenog izražavanja, slušanja i govorenja.
CILJEVI:
Učenici će:
- Istražiti neku povijesnu ličnost.
- Praviti bilješke.
- Osmisliti umjesna pitanja kako bi dobili neka saznanja o toj povijesnoj osobi.
- Surađivati u manjim skupinama.
- Obaviti razgovor s učenikom u ulozi povijesne ličnosti, a razred će glumiti publiku.
- Ocijeniti – kolege i sebe.
- Pokazati dobru sposobnost slušanja i govorenja.
POTREBNA SREDSTVA/MATERIJALI: povijesne knjige, slike osobe, tobožnji mikrofon, kostimi, računalni program (Kronologija)
AKTIVNOSTI:
- S nekim kolegom istražiti jednu povijesnu ličnost.
- Praviti bilješke iz povijesnih knjiga.
- Osmisliti i pribilježiti pitanja te predložene odgovore unutar skupine.
- Vježbati vođenje razgovora/intervjua.
- Obaviti intervju uz čitav razred u ulozi publike.
- Ispuniti obrazac s ocjenom sebe/kolege.
- Napredna skupina – načiniti kronologiju događaja u životu zadane ličnosti pomoću računala.
SAŽETAK:
- Predstavljanje nekoliko intervjua na Domoljubnoj skupštini u veljači.
- Tiskanje i prikaz kronologije događaja.
|